Inredning!

Intedning kan ju vara något av det roligaste o shoppa!
Speciellt när det är billigt!
Typ som när man går på Ullared o man i princip inte ens tittar på prisskylten. 
Trots man köper mkt så används ändå bara ens favoriter. 
Dessa ljus "hållare" är något jag verkligen gillar i mitt hem. 
Jag fick dem av Julia när jag fyllde 25. 




Det ska som sagt bli hur kul som helst o 
Få inreda ett "nytt" hem nu. Och som tur är så har Andreas samma stil som jag, så då behöver vi nog inte bli oense ;)

Jag och mamma ska förmodligen svänga förbi Ullared i mars när vi ändå är i Gbg, jag längtar!!!! :)
Fylla på med med inredning liksom ;)
Det kommer ju så lägligt då vi förhoppningsvis flyttat in o vet vad som saknas!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0