Nu är det väl min tur...

... Att inte sjukställningen. 
Många i min närhet har haft den underbara (not) förkylningen med både feber o halsont. Jag har faktiskt klarat min lindrigt nu en lång tid men tror jag kommer få det nu. I morse när jag vaknade hade jag lite halsont och nu är den värre. Kroppen känns inge fräsch alls. Gick till Andreas lgh förut o svetten sprutade. Nej nu blir det Kanjang intag och te som gäller. 
Det kommer ju sååå lägligt nu när det vankas en ledig helg 😏
Men så är livet, bara o härda ut. 
Annars ikväll är det Jobbkväll för min del. 
Har precis kommit hem ifrån Andreas lgh efter lite målning.
Inte mkt kvar o måla nu... Endast 3 dörrar, en portabel, och två rums golvlister. 
Både jag o Andreas är lite "bärsa" på allt som heter renovering just nu. Haha men tur vi peppar varandra.
Men som sagt ingen stress eller press, det får bli klart när det är klart. 
I vanlig ordning så blev det här projektet större än va vi hade tänk innan. Men så blir det väl när man ändå är igång liksom. 
Hittills har iaf allt blivit väldigt bra!
Snart kommer resultatet :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0