Utgifter...

... Är nästan roligast när de uppenbarar sig i överraskningsform! 
Som nu när mamma skickade att skatten på bil (jäveln) kommit. Fan. Trodde den skulle komma runt Mars.
Kan väl skratta mig lycklig iaf att den är hälften så "billig" som hennes bil iaf ;)
Jag har ju letat bil ett tag nu med många olika funderingar och krav. Tror faktiskt att jag ska lägga den funderingen på hyllan ett tag nu. Ska jag ändå betala skatten så kan jag ju lika gärna ha den ett tag till. Den kostar mig ju inget eftersom den är min. Det finns ju alltid andra hål o stoppa pengarna i! 
Iaf så det känns nu... 
Får väl kosta på "pärlan" en tvätt så kanske jag kan älska han ingen ;) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0