Vill ändå!

Tanken i höstas var att sälja min bil. Tänkte köpa en nyare då jag känner att jag vill byta upp mig lite. Eftersom den pajade då o fick lämna in den kände jag då att ha kvar den ett tag till. 
Nu har jag precis betalt skatten på den och har tänk o ha kvar den tills det lugnat ner sig i livet med flytt och säljning av lgh osv. Men jag är så sugen på o skaffa ny :P
Hoppas det dämpar sig när vi får nya bilen i mars! 
Min bil fyller ju liksom sin funktion, den tar mig från A till B utan problem så egentligen borde jag lägga ner. 
Jag vill iaf isf ha en mindre bil, billig i skatt och drar snålt. 
Denna modell har jag kollat mest på! 
Gillar!



Men det är ju såklart ett önsketänkande 😏









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0