Egen müsli!

Jag tycker de müslis som finns i affärerna smakar som hästmat typ. Torrt o ensmakligt.
Därför gör vi vår egna version av müsli. 
Mkt god och man står sig väldigt länge på denna frukost. Har även fått Andreas att äta denna tallrik varje morgon och han är mkt positiv. 
Jag väljer o köpa ekologisk naturell yogurt för att få bort alla konserveringsmedel och skit. Fetthalten gör mig inget då jag förbränner den ändå.

Man kan ju såklart lägga i vad man vil

men detta har jag i :) 

1 del torkade tranbär
1 del torkade russin 
1 del blandmix (papaya, ananas, mango, kokos)
1 del bananchips
1 del solrosfrön
1 del linfrön
1 del havregryn

Jag brukar köra på naturella cashewnötter åxå men hade inga hemma denna gång :)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0