Lediga helgen :)

Den här helgen har iaf kännt att jag var ledig! Förra helgen gick så fort och det var 100 km/h hela tiden :P
I fredags kväll var vi inne i Kristinehamn och spelade bowling med goda vänner som innan bjöd oss på mat. Mkt gott och mkt uppskattat :)



I igår blev det sovmorgon sedan ut till Labbe för klippning på Andreas innan han skulle mot Degerfors för fotbollsdömning. 
Jag passade på att ta mig en riktig uteritt i det fina vädret med Sweetan. 
Det blev en ritt med mkt fart och fläkt. Såg en fjäril faktiskt!!! :D 
Så ett starkt tecken på att våren/sommaren är snart här!! :D 







På efm skulle jag o Andreas ta en liten toadtrip o äta lite sallad i vårvädret men solen gick i moln när vi kom fram till platsen så en romantisk middag i bilen blev det ha ha!

På kvällen var vi bjudna på middag hos Johanna och Magnus var av Magnus igår fyllde år :) 
Fick sjukt gott kött som smälte gott i munnen, ännu godare en fantastiskt efterrätt i form av min favvo pannacottan ❤️




Vi sjöng Singstar och spelade guitarrhero tills klockan slog 3 och då var det hemgång. 
Så roligt iaf :)))

Idag var målet att få en riktig sovmorgon, i morgon börjar jag 06 och känner mig ganska trött efter förra jobbveckan. Och det fick jag :) kl 11 vaknade jag så det är jag nöjd med. Idag är en sån här dag jag inte har något planerat eg. Mkt skönt faktiskt. 
Stallmöte kl 18 är det enda som är inplanerat. Ska städa lite här hemma då det faktiskt för första gången efter flytten ser förjävligt ut.
Annars bara ta det luuuungt :) 

Hoppas er helg vart bra o ni haft kul :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0