Lördagen den 15:E Mars!

Utekvällen igår var fantastiskt, om ännu bättre var festen! Roligt o få träffa ligan igen det görs ju tyvärr inte allt för ofta längre. 
Superkul o fira Jessica men även sjukt kul o få komma o se hur Madde och Crille fått till det i nya boningen! 
Mkt fint och fräscht! :) 
Jag och Andreas la hop present tillsammans med Flisan o Jocke och tanken var en DW klocka men som tur var fick vi veta att Jessica såklart köpt en sådan till sig skälv dagarna innan :P
Vi fick köra en back up plan på smyckesavdelningen. 
Jag personligen älskar ju Edblad. Är inte 
Så kunnig på ämnet men gillar designen och kvalitén. 
Jag fastnade för dessa tre vilket det även blev. 
Örhängen fick jag skälv av Johanna o Co. När jag fyllde 25 och jag älskar dom!
Jag ska allt införskaffa mig lite med smycken ifrån Edblad. Dessa två är iaf högt upp på listan! :) 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0