Väderkontraster!

De där med våren är riktigt min grej... När solen skiner iaf ;)
Nej men igår kväll så vräkte snön ner, och idag är den borta! 
Visserligen så är det ju faktiskt bara Mars ännu men ändå!
Solen är iaf riktigt varm men inte vinden! 
Farligt o klä av sig nu ju! 
Fattar inte dem man ser på stan som kommer i tröja!
Jag kör vår/höst jacka med tjocktröja under tom vinterjacka ibland! 

Men igår åkte tom brillorna fram faktiskt :) 




Ligger här o väntar på att Andreas ska vakna så vi kan åka till Örebro. Känner mig som ett barn på julafton typ, ni vet det där känslan som pirrar i tankarna av nyfikenhet o längtan. 
Om han inte vaknat inom 15 får jag nog råååååka vara lite högljudd haha! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0